Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Kosak1964
25.9.2021, 09:21
Dobrý den,

optám se, zvažovali jste vyvěšení dresů ke stropu stadionu nejslavnějších hradeckých hráčů? Myslím si, že by se jich v Hradci našlo mnoho a podle konstrukce zimáku jsem viděl, že by ta možnost byla a nikomu by ani nevadila ve vidění na zápasy.

Děkuji!

Odpověď:
Dobrý den,
aktuálně nad realizací neuvažujeme, pravidelně se ale k podobným nápadům vracíme a některé realizujeme, například v malé hale bylo letos instalováno několik velkých desek s úspěchy mládeže.
S pozdravem Petr Picka
PJerabek (Hradec Králové)
21.9.2021, 19:16
Dobrý den,
jak prosím funguje uvolňování lístků do prodeje (online)?
Jako bývalý permanetkář, který nevěnoval dar klubu, si po zahájení prodeje nemohu koupit lístek na ”své” místo, protože není k dispozici.
Toto místo je však uvolněno vždy a v průběhu několika dní, v případě zítřejšího zápasu s Třincem < 5 dní. Je to nějaká forma trestu?
Předem děkuji za informaci.

Odpověď:
Dobrý den,
místa uvolňujeme v několika vlnách, a to zejména kvůli změnám u zakoupených permanentek a vyhovění fanouškům, kteří využili první nebo druhou variantu kompenzace.
S pozdravem Aleš Havel
Máťa (Hradec Králové)
9.9.2021, 06:30
Dobrý den,
v online prodejní aplikace je chybně uvedeno zadejte číslo permanentky z minulé sezóny. Po několika neúspěšných pokusech o odblokování místa jsem místo mohl zaplatit až po zadání čísla z nové permanentky sezóny 21/22. Přeji hezký den.

Odpověď:
Dobrý den,
některé statické prvky aplikace jsou společné pro více extraligových klubů a změna by se tedy bohužel projevila hromadně. Platí však, je třeba zadávat čísla z letošních permanentních vstupenek.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
hradečak99
8.9.2021, 17:46
Dobrý den, chtěl jsem se optat jestli je možné zaplatit permanentku benefitní kartou Galery Beta? Prý by to mělo být možné na pokladně. Nebo mám špatné informace? Děkuji za odpověd

Odpověď:
Dobrý den,
od letošní sezóny je možné na pokladně ČPP Arény platit vstupenky i permanentky benefitní kartou Gallery Beta.
S pozdravem Aleš Havel
Filipbal
1.9.2021, 22:35
Dobrý den, vím, že na moji předešlou otázku už není potřeba odpovídat, protože vím, že video z tiskovky už je na YouTube, ale měl bych ještě jeden dotaz, a to jestli obnovíte magazín na Hokejovém soutoku? Děkuji s pozdravem Filipbal

Odpověď:
Dobrý den,
dobře, odpovídat na něj nebudeme :-) Další díl magazínu Na hokejovém soutoku by měl dle jeho tvůrců vyjít po rozjetí Tipsport extraligy.
S pozdravem Jan Vavřina
jakublochman
29.8.2021, 08:09
Dobrý den,
Počítají se vozíčkáři do kapacity arény?
Díky.

Odpověď:
Dobrý den,
ano, vozíčkáři jsou do kapacity ČPP Arény započítáni.
S pozdravem Aleš Havel
Koprivak (Hradec Králové)
25.8.2021, 14:55
Dobrý den,

mohu se zeptat, kdy klub začne vyvíjet nějakou aktivitu směrem k fanouškům a bude je informovat o stavu k začátku sezóny ELH? Kdy začne prodávat vstupenky na jednotlivé zápasy? Kdy se začnou prodávat permice i pro nemajitele atp.?

Proč klub (snad jako jediný v lize) tak mlčí na toto téma?

S pozdravem,
Martin Kopřiva

Odpověď:
Dobrý den,
v souvislosti s prodejem (kompenzacemi) permanentek a vstupenek na přípravná utkání byl dosavadní informační servis nastaven v obvyklém rozsahu. Veškeré kroky ohledně kompenzací permanentek byly všem držitelům permanentek ze sezóny 2020/21 postupně odesílány prostřednictvím e-mailu + byly základní informace zveřejňované na webu klubu, kde se můžete dozvědět, že vedení klubu prozatím nepočítá s prodejem nových permanentních vstupenek, což stále platí.
Na přípravná utkání byly rovněž veškeré informace ohledně prodejů vstupenek publikované jak na webu klubu, sociálních sítích, tak jsme opět rozesílali mailing. Informace ohledně spuštění prodeje vstupenek na jednotlivé extraligové zápasy budeme zveřejňovat do cca 14 dnů tak, jako v předešlých letech. Aktuálně ještě proces kompenzací permanentek dobíhá, což je jeden z důvodů, proč spustíme prodej vstupenek na extraligu až v tomto termínu. Mimochodem, jediným týmem, který zveřejnil informace ohledně spuštění prodeje vstupenek na extraligová utkání, jsou Bílí Tygři Liberec, takže si nemyslím, že bychom byli snad jediným klubem, který na toto téma mlčí.
S pozdravem Aleš Havel
Laanos
12.8.2021, 13:18
Dobrý den,

během přátelských zápasů jsou volně přístupné neobrandované skyboxy?

Díky za odpověď.



Odpověď:
Dobrý den,
skyboxy nejsou přístupné veřejnosti, každý má svého nájemce.
S pozdravem Aleš Havel
BAGETA (Hradec Králové)
12.8.2021, 07:40
Dobrý den,

je možné využít parkoviště u univerzity i během přípravných zápasů ?

Děkuji

Jan Peterka

Odpověď:
Dobrý den,
parkoviště u UHK bude pro fanoušky k dispozici opět od začátku extraligy.
S pozdravem Aleš Havel
zdenecHK
10.8.2021, 10:34
Dobrý den, děkuji za odpověď na předchozí dotaz. Přesto bych rád věděl, proč to co si kupuji není zakotveno v obchodních podmínkách, to by přece měl být dokument, který jasně definuje práva o povinnosti obou smluvních stran. Dohledávat něco na webové stránce, která se neustále mění, případně určitou část sezóny není ani dostupná...
Bohužel mi přijde, že klub moc nebere fanoušky jako obchodní partnery a neustále je někde něco ”zahaleno v mlze”. To je věc, kterou moc nechápu - pokud něco zákazníkům garantujete, tak by přece neměl být problém to do VOP uvést.
Znovu jsem pročetl VOP, na které odkazujete, a podle nich jsou právě VOP jediným dokumentem, který upravuje vztahy mezi pořadatelem a zákazníkem. Není tam nic o tom, že by předmět smlouvy definovaly ještě informace na webu.
Argumentace klubovým právníkem je samozřejmě úsměvná, protože dva právníci = tři názory. Já jsem se ptal našeho právníka někdy v dubnu, jaké možnosti lze očekávat ohledně kompenzací a po pročtení VOP konstatoval, že v nich není tato problematika vůbec řešena a klub nemá jinou možnost než vracet plnou částku za neposkytné plnění, pokud se s každým jednotlivě nedohodne jinak.
No nic, aby nedošlo k mýlce, vzhledem k držení více permanentek jsem klub podpořil dle mého názoru velmi štědrou částkou. O to více mě mrzí, že se s fanoušky nejedná férově. Pokud o něčem tvrdíte, že na to má fanoušek právo, dejte to do obchodních podmínek. Znovu odkazuji na VOP Komety, kde je vše super transparentní, včetně předkupního práva, kompenzací, vstupů na utkání partnerského klubu, atd. atd.
Nechci jen kritizovat, pokud chcete, nabízím nějakou participaci na tom, co z pohledu fanouška = zákazníka ve VOP chybí. Určitě máte zájem na tom, aby podmínky byly transparentní a vyvážené.
Pěkný den

Odpověď:
Dobrý den,
dovoluji si Vám předat vyjádření klubového právníka:
"Zákazník (fanoušek) má při nákupu permanentní vstupenky základní informace jak na webové stránce klubu, tak v rámci prodejního kanálu (ENIGOO) - tj. jaké místo a jaký sektor, za jakou cenu, případně na jakou část sezony si permanentku kupuje. Případná vedlejší plnění, spojená s některými kartami (např. dárky apod.) jsou vždy v diskreci klubu a mohou se v průběhu prodeje měnit - tuto informaci (tj. co s permanentkou ještě dostanou nebo mohou využít) by měli mít kupující vždy k dispozici v aktuálním znění např. na webu klubu. Momentálně žádné permanentky v prodeji nejsou, takže ani k nim nejsou žádné zvláštní podmínky."
Nechtěl bych se pouštět do hlubších právních diskuzí, k tomu není tento kanál určen. Jistě chápete, že je pro nás důležitý názor právníka, který pro nás dlouhodobě pracuje a který tedy považuje VOP za dostatečné. S jejich podobou zároveň nikdy nebyl žádný problém. Dle jeho slov má každý fanoušek veškeré informace na oficiálním webu klubu, případně v aplikaci ENIGOO po celou dobu daného prodeje. VOP tedy budeme využívat jako základní smlouvu mezi tím, kdo prodává zboží nebo poskytuje služby, a zákazníkem, který takové zboží nebo služby poptává.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Další stránky
<<456789>>